Vind jouw magische droomjob in het Plopsa Hotel!

Met de opening van het Plopsa Hotel in het vooruitzicht, zijn we op zoek naar 50 nieuwe medewerkers om onze hotelgasten in de watten te leggen. Goochel jij de lekkerste cocktails op tafel? Verwelkom jij alle gasten tijdens de check-in? Solliciteer dan nu voor één van onze vacatures!

Vind jouw magische droomjob in het Plopsa Hotel!

Solliciteer hier voor een job in het Plopsa Hotel!

Persoonlijke gegevens

Adres

Sollicitatie

Selecteer een vacature voor meer info (takenpakket, profiel)

Takenpakket

  • Voor opening van de toegewezen bar zorg je voor een perfecte voorbereiding en de correcte mis-en-place van het publieksgedeelte en de backoffice van de bar.
  • Bij het opstarten van een nieuwe collega sta je in voor de opleiding en opvolging van zijn/haar training.
  • Tijdens de openingsuren van de bar zal je instaan voor het bedienen van de gasten, dit wil zeggen: opnemen van bestellingen, bereidingen maken, afrekenen…
  • Je bent medeverantwoordelijk om ervoor te zorgen dat al onze gasten dezelfde unieke ervaring kunnen beleven. Dankzij jouw kennis kan je de gast laten genieten van een lekkere koffie, perfect geserveerde cocktail of een frisse mocktail.
  • Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de bar in al zijn facetten er steeds proper bij ligt.
  • Je zorgt ervoor dat de voorraden opnieuw zijn aangevuld bij het sluiten van de bar en dat het leeggoed wordt weggedragen.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je hebt kennis van regels omtrent het onthaal en de bediening van gasten. Je beschikt over verschillende serveertechnieken en kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen. Je hebt kennis van alle wettelijke HACCP-regels en richtlijnen. Je weet hoe een goede cocktail smaakt, maar vooral hoe je deze moet maken. Je hebt dranken/wijnkennis. Je kan zowel zelfstandig als in team werken en je werkt uiterst nauwkeurig en ordelijk. Je bent contactvaardig, discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je kan jezelf aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) en kan omgaan met stress. Je kan creatief denken en komt regels/afspraken na. Nederlands, Frans en Engels is een must, Duits of een andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor gasten in het hotel.
  • Je helpt de gasten bij hun bagage of bij vragen over de parken, shows, evenementen, de regio, openbaar vervoer…
  • Je zorgt ervoor dat de informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel blijft.
  • Personen informeren, doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner of dienst of locatie lukt je met gemak.
  • Je kan telefonisch doorverbinden naar de gevraagde gesprekpartners (boodschappen noteren).
  • Je draagt zorg voor de inkom/lobby.
  • Bij afwezigheid van technische dienst kan je kleine klusjes repareren.
  • Je helpt bij (de opstart van) het ontbijt en/of de bars indien nodig.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Toerisme en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je beschikt over een basiskennis Microsoft Office. Je hebt oog voor detail en kan creatieve oplossingen aanbieden tijdens het verblijf van de gasten (WOW-factor). Je bent flexibel ingesteld en bent serviceminded. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid, bent commercieel ingesteld en kan goed in team werken. Je kan zelfstanding werken en lastige situaties op een professionele manier aanpakken en oplossen. Weekendwerk schrikt je niet af en je bent flexibel naar andere departementen. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van andere talen is uiteraard een pluspunt. Je hebt een verzorgd voorkomen, je bent stipt en je hebt verantwoordelijkheidsgevoel: werkplanning wordt steeds gerespecteerd

Takenpakket

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle info omtrent het hotel.
  • Je werkt in vroege en late shiften waarbij je instaat voor de check-in, check-out en het controleren van de reservaties.
  • Je staan in voor het beheer van de telefonie, opmaak van de facturatie en allerlei controlerende en administratieve taken.
  • Je zorgt ervoor dat de frontdesk er ordelijk bij ligt.
  • Je rapporteert altijd rechtstreeks aan het management.
  • Je stuurt en leidt het frontofficeteam (bestaande uit: 24/7 receptie en conciërge).
  • Je stelt het werkrooster vast en organiseert opleidingen in samenwerking met het management.
  • Je bent bekwaam alle frontoffice- en Guest Relations-taken zelf uit te voeren.
  • Je stelt standard operating procedures vast voor de frontoffice en je controleert de werkzaamheden van het frontofficeteam.
  • Je creëert een positieve sfeer binnen je team en je wil jezelf continu verbeteren.
  • Je hebt ervaring met klachtenbehandeling.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Toerisme en hebt bij voorkeur reeds 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie. Je bent computerminded en kan goed overweg met de courante programma’s van het Microsoft Office pakket. Je hebt oog voor detail en kan creatieve oplossingen aanbieden tijdens het verblijf van de gasten (WOW-factor). Je bent gedreven en ambitieus, je inspireert het team om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en je bent uiterst nauwkeurig en ordelijk. Je bent flexibel ingesteld en bent serviceminded (gastvrije uitstraling). Je bent stressbestendig en commercieel ingesteld. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid. Weekendwerk schrikt je niet af en je hebt geen nine-to-five mentaliteit. Je kan zowel zelfstandig als in team werken en lastige situaties op een professionele manier aanpakken en oplossen.

Takenpakket

  • Je bent verantwoordelijk voor het leiden van de housekeeping, check-up van kamers en publieke ruimtes.
  • Je volgt de voorraad op, kijkt tekorten na en indien nodig kan je bestellingen plaatsen.
  • Je geeft ergonomisch advies m.b.t. wenselijke werkmethodes van de housekeeping.
  • Je begeleidt de activiteiten van de externe en interne wasserij en linnenkamer.
  • Je anticipeert op lange termijnonderhoud (grote schoonmaak) en herstellingen .
  • Je kijkt toe op de toepassing van wettelijke normen en interne hygiënerichtlijnen.
  • Je verzorgt de controle van de publieke toiletten en je zorgt voor het reinigen/aanvullen waar nodig.
  • Je stuurt de housekeeping aan en verzorgt de evaluatie ervan.
  • Je ziet technische mankementen/beschadigingen aan het meubilair en je meldt dit aan het departement.
  • Je houdt de inventaris bij en verzorgt de opvolging van de schoonmaakkwaliteit.
  • Je vraagt productinformatie op bij de leveranciers en actualiseert de. onderhoudshandleidingen.
  • Je maakt de werkplanning op in overleg met hotelmanager/Frontoffice Teamleader.
  • Je vervult diverse bijkomende administratieve taken die voortvloeien uit de hoofdbezigheid.
  • Je neemt deel aan de werkzaamheden tijdens piekperiodes .

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel en hebt bij voorkeur reeds 2 jaar ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je hebt kennis van de verschillende poetsmethodes en schoonmaaktechnieken. Je bezit de nodige basiskennis voor het gebruik van schoonmaakproducten. Je kan zelfstandig werken en je hebt zin voor verantwoordelijkheid. Je bent nauwkeurig, punctueel, discreet en klantgericht naar onze gasten. Je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) en je kan omgaan met stress. Je bent een gedreven peoplemanager en steekt graag de handen uit de mouwen om in nood op de werkvloer te helpen. Je spreek Nederlands, Frans en Engels. Een andere taal is zeker een pluspunt.

Takenpakket

  • Je bent verantwoordelijk voor alle keukenbereidingen en bedieningen/aanvullingen aan de buffetten.
  • Je neemt het voortouw in de keuken en kijkt toe dat alle opgelegde procedures strikt worden gevolgd.
  • Je zorgt voor een goede en gestructureerde mise-en-place. Wanneer de gasten toekomen sta je op de voorgrond en zorg je voor de bediening of live cooking aan het buffet, of werk je verder aan de bereidingen in de keuken.
  • Je zorgt mee voor de waarborging van de kwaliteit van alle maaltijden en gerechten die uit de keuken vertrekken naar alle mogelijke locaties in het hotel.
  • Je bewaakt mee over een goed beheer van de stock en bent medeverantwoordelijk om ervoor te zorgen dat alle producten tijdig besteld zijn.
  • Je zal er steeds voor zorgen dat je werkpost er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Je werkt bij voorkeur graag tijdens de middag/avond maar nu en dan een ontbijt/ochtend-shift? Daar heb je geen probleem mee!
  • Je bereidt de gerechten op de correcte wijze.
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken, als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress, je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je reinigt hotelkamers en eventuele publieke ruimte(s) volgens een opgelegd stramien, dit onder leiding van een gouvernante: vervangen van lakens, opmaken van het bed (verversen, toeleggen…), vervangen handdoeken, zeep of shampoo vervangen of aanvullen, reinigen van het sanitair, schoonmaken van vloeren, tapijten, meubilair, decorstukken en ramen…
  • Je kijkt na of de schoongemaakte kamers, sanitair en publieke ruimte(s) conform te interne richtlijnen betreffende presentatie, orde, netheid en hygiëne zijn.
  • Je controleert kritisch de (technische) werking van diverse voorzieningen en installaties in de kamers en signaleert eventuele storingen, tekortkomingen of defecten aan het correcte departement.
  • Je vult de huishoud- of linnenkar aan met de correcte benodigdheden om de efficiëntie te bevorderen.
  • Je brengt het vuile linnengoed jaar de linnendienst of wasserij en controleert de staat van het terugkerende linnengoed.
  • Je helpt, indien nodig, mee bij het ontbijtbuffet of zorgt voor ondersteuning bij koffiebreaks van collega’s.

Profiel

Je hebt kennis van de verschillende poetsmethodes en schoonmaaktechnieken. Je kan zelfstandig werken, je bent discreet en klantgericht. Je bent gemotiveerd, ordelijk en werkt uiterst nauwkeurig. Je hebt kennis van het Nederlands. Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt. Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit). Je kan omgaan met stress, denkt creatief na en komt regels/afspraken na.

Takenpakket

  • Je zorgt voor de voorbereiding en bediening van ontbijt, lunch & diner in keuken/buffet.
  • Je zorgt voor een goede en gestructureerde mise-en-place vóór de dienst begint. Wanneer de eerste gasten toekomen sta je mede in voor de bediening en live cooking aan de daartoe voorziene buffetten. Je zal ervoor zorgen dat je werkpost er ten alle tijde proper bij ligt.
  • Je bereidt de gerechten op de correcte wijze.
  • Het keukenteam zorgt voor de waarborging van de kwaliteit van alle maaltijden en gerechten die uit de keuken vertrekken naar alle mogelijke locaties in het hotel.
  • Je werkt bij voorkeur graag tijdens de middag/avond, maar nu en dan een ontbijt/ochtend-shift? Daar heb je geen probleem mee!
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van alle wettelijke- en interne HACCP-regels en richtlijnen.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken, als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen. Je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress, je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

U bent het visitekaartje van het hotel en u draagt hierbij mee aan een warm welkom voor alle gasten.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle info omtrent het hotel.
  • Je doet de nachtshift, checkt gasten in of uit en je maakt en controleert de reservaties.
  • Je beheert de telefonie, zorgt voor de opmaak van facturen of brieven en helpt mee bij allerhande controlerende en administratieve taken.
  • Je zorgt voor de veiligheid van de gasten in het hotel gedurende de nacht.
  • Je onthaalt onze gasten (Plopsa Smile) en helpt hen bij eventuele vragen.
  • Je treedt op als dienstdoend manager bij afwezigheid van hotelmanagement, zorgt voor de veiligheid van de gasten, zoekt naar hotelbeveiliging en behandeld klachten.
  • Je controleert toegang en verplaatsing van de personen binnen de organisatie.
  • Je geeft onze gasten informatie, wijst hen door of begeleid hen naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats.
  • Je raadpleegt gegevens op computer, daarnaast geeft je gegevens in of werk je ze bij (aanmaken van badges, inschrijving registeren in registers, rapporten opmaken,…).
  • Je verzorgd enkele administratieve taken zoals kopiëren, klasseren, gegevens ingeven, lay-out verzorgen, …
  • Je controleert de kassa afdracht, openstaande rekeningen en betalingsrapporten.
  • Je registreert de reservaties en actualiseert de bezetting van kamers.
  • Je controleert de nachtrapporten en maak ochtendrapport op voor frontoffice en restaurant (ontbijtlijst).
  • Je kan hulp bieden bij de keuken voor roomservice en bar(s) indien nodig.
  • Je rapporteert de gebeurtenissen van de afgelopen nacht aan de frontoffice.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Toerisme en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je bent computerminded en kan goed overweg met de courante programma’s van het Microsoft Office-pakket. Je hebt oog voor detail en kan creatieve oplossingen aanbieden tijdens het verblijf van de gasten (WOW-factor). Je bent flexibel ingesteld en bent serviceminded. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid, bent commercieel ingesteld en kan goed in team werken. Je kan zelfstandig lastige situaties op een professionele manier aanpakken en oplossen. Weekendwerk schrikt je niet af en je bent flexibel naar andere departementen. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van andere talen is uiteraard een pluspunt. Je bent discreet, je hebt een verzorgt voorkomen en je bent klantgericht (Plopsa Smile). Stiptheid en verantwoordelijkheidsgevoel: werkplanning wordt steeds gerespecteerd.

Takenpakket

  • Als Ontbijt Medewerk(st)er heb je geen probleem met een wekker die vroeg afgaat. Nog voor de eerste gasten wakker worden ben jij al druk in de weer met het voorbereiden van het ontbijtbuffet. Indien nodig zal je nu en dan ook inspringen tijdens een avondshift.
  • Je staat in voor het bedienen van de gasten tijdens het ontbijt en de lunch.
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat onze gasten een totaalervaring beleven, je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor onze gasten tijdens hun restaurantbezoek.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat het restaurant er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Je zorgt voor het klaarmaken van de roomservice orders en je handelt deze ook af.
  • Seminaries of events in het hotel? Dan zal het ook je taak zijn om ervoor te zorgen dat de gasten steeds voorzien zijn van de nodige versnaperingen en dranken. Voor en na de events zal je ook zorgen voor de opbouw en afbraak van de zalen.
  • Tijdens het uitvoeren van je taken kan je steeds rekenen op de steun van een supervisor en de F&B Manager.
  • Je beschikt over verschillende serveertechnieken
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je zorgt voor het voorbereiden en bediening van ontbijt & lunch in keuken/buffet.
  • Als ontbijtkok heb je geen probleem met een wekker die vroeg afgaat. Nog voor de eerste gasten wakker worden zorg jij al voor de geur van verse koffiekoeken en broden. Op sommige dagen zal je ook meehelpen tijdens een diner, daar heb je natuurlijk geen probleem mee!
  • Je zorgt voor een goede en gestructureerde mise-en-place vóór de dienst begint.
  • Je staat in voor het bedienen van de gasten bij het ontbijt en bij de lunch sta je aan de voorziene buffetten.
  • Afwisselend zal je instaan voor de bereidingen in de keuken of voor de bediening en live cooking aan ons buffet.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat je werkpost er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Je zorgt voor het toepassen van alle wettelijke- en interne HACCP regels en richtlijnen.
  • Je kan gerechten op de correcte wijze bereiden.
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen.

Profiel

Je hebt een diploma kok/keukenmedewerker en je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels/afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle info omtrent het hotel.
  • Je werkt in vroege en late shiften en doet hierin de check-in, check-out, je maakt en controleert de reservaties.
  • Je beheert de telefonie en je verzorgt de opmaak van de facturatie en allerlei controlerende en administratieve taken.
  • Je onthaalt onze gasten (Plopsa Smile) en helpt bij eventuele vragen
  • Je zorgt dat de frontdesk er ordelijk bij ligt.
  • Je coördineert de activiteiten van een team.
  • Je controleert toegang en verplaatsing van de personen binnen de organisatie.
  • Je verzorgt alle administratieve taken m.b.t. brieven.
  • Je geeft onze gasten informatie, wijst hen door of begeleid hen naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats.
  • Je raadpleegt gegevens op de computer, daarnaast geef je gegevens in of je werkt deze bij (aanmaken van badges, inschrijving registeren in registers, rapporten opmaken, …).
  • Je verzorgt enkele administratieve taken zoals kopiëren, klasseren, gegevens ingeven, lay-out verzorgen, …
  • Je controleert de kassa afdracht, openstaande rekeningen en betalingsrapporten.
  • Je registreert de reservaties en je actualiseert de bezetting van kamers.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Toerisme en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je bent computerminded en kan goed overweg met de courante programma’s van het Microsoft Office-pakket. Je bent eventueel inzetbaar in het F&B-team. Je hebt oog voor detail en kan creatieve oplossingen aanbieden tijdens het verblijf van de gasten (WOW-factor). Je bent flexibel ingesteld en bent serviceminded. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en je bent commercieel ingesteld. Je kan zowel zelfstanding als in team werken en lastige situaties op een professionele manier aanpakken en oplossen. Weekendwerk schrikken je niet af en je bent flexibel naar andere departementen toe. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van andere talen is uiteraard een pluspunt. Je bent discreet en klantgericht (Plopsa Smile). Stiptheid en verantwoordelijkheidsgevoel: werkplanning wordt steeds gerespecteerd.

Takenpakket

  • Je bent ,samen met je F&B collega’s, medeverantwoordelijk voor de dagelijkse bediening van de hotelgasten in het restaurant of in de bars.
  • Als Restaurantmedewerk(st)er sta je in voor de bediening tijdens de lunch & diner in het restaurant van het hotel. Dit kan ook sporadisch tijdens het ontbijt zijn.
  • Voor de aankomst van de eerste gasten zorg je ervoor dat het restaurant volledig klaar is om open te gaan.
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat onze gasten een totaalervaring beleven, je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor onze gasten.
  • Je zorgt voor het klaarmaken van de roomservice orders en je handelt deze ook af.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat het restaurant er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Seminaries of events in het hotel? Dan zal het ook je taak zijn om ervoor te zorgen dat de gasten steeds voorzien zijn van de nodige versnaperingen en dranken. Voor en na de events zal je ook zorgen voor de opbouw en afbraak van de zalen.
  • Tijdens het uitvoeren van je taken kan je steeds rekenen op de steun van een supervisor en de F&B Manager.
  • Je hebt kennis van regels omtrent het onthaal en bediening van gasten.
  • Je beschikt over verschillende serveertechnieken.
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen.
  • Je kan alle wettelijke HACCP regels en richtlijnen toepassen.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zelfstandig werken, je werkt nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

Als teamleader F&B ben je de rechterhand van de F&B manager. Dit wil zeggen dat je assisteert bij de operationele leiding van het F&B team.

Je geeft het team de nodige opleiding en stuurt hen bij waar nodig. Bij evenementen/conferenties help je mee om de verwachtingen van de klanten te realiseren.

Door jouw kennis en enthousiasme zorg je ervoor dat al onze gasten hetzelfde unieke Plopsa gevoel kunnen ervaren.

Hiervoor is het belangrijk dat je kennis hebt over onderstaande zaken:

  • Regels rond onthaal en bediening
  • Serveertechnieken
  • Voorraadbeheer/stocktellingen
  • Wettelijke HACCP regels en richtlijnen

Profiel

  • Je bezit een diploma Hotel/Keuken.
  • Je hebt reeds ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je werkt nauwkeurig en ordelijk.
  • Je bent in staat een team te leiden.
  • Je bent gepassioneerd en dynamisch.
  • Je bent diplomatisch en legt vlot contacten.
  • Je past je vlot aan verschillende situaties aan (Flexibel), bent stressbestendig op piekmomenten en hebt altijd een heldere kijk op de dingen.
  • Je bent zeer oplossingsgericht.
  • Je bent een kei in timemanagement en weet prioriteiten te stellen.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Frans. Engels/Duits is een pluspunt.

Takenpakket

  • Als wasserijmedewerk(st)er sta je dagelijks in voor het wassen en strijken van bad- & bedlinnen, alsook voor kledij van het personeel. Hiervoor kan je gebruik maken van professionele machines.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ophalen en aanleveren van linnen aan het hotel en je controleert hiervan de staat.
  • Op basis van een vaste planning zorg je voor het inscannen en sorteren van de linnen en de kledij. Het sorteren gebeurt op basis van artikelsoort, model & kleur.
  • Je voert eventuele wijzigingen door. ( Vb. wisselen van labels, markeren voor herstelling)
  • Bij kalmere periodes help je mee met het onderhoud/reiniging van hotel.
  • Je hebt geen moeite om rechtstaand te werken en dit op een hoog tempo.

Profiel

  • Je kan zowel zelfstandig alsook in teamverband werken.
  • Je bent nauwkeurig en komt regels/afspraken na.
  • Je past jou vlot aan verschillende situaties aan (Flexibel), bent stressbestendig op piekmomenten en hebt altijd een heldere kijk op de dingen.
  • Je bent gemotiveerd en klantgericht.
  • Je bent gepassioneerd en dynamisch.
  • Je hebt kennis van het Nederlands
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Takenpakket

  • Als afwas medewerker zal je werken in shiften, je bent dus flexibel ingesteld en hebt geen probleem met een service-coupé op rustige dagen.
  • Tijdens je shift zal je instaan voor de reiniging van alle gebruikte materialen door en van de F&B afdeling: afwas van porselein, glazen, keuken materialen…
  • Na-en tijdens de diensten zorg je steeds voor een ordelijke werkplaats.
  • Je helpt actief mee met de dagelijkse reiniging van de keuken, opslagplaatsen, afwas ruimtes…
  • Je kan alle wettelijke HACCP regels en richtlijnen toepassen.
  • Je kan overweg met verschillende soorten reinigingsmachines en producten en reinigingsprocessen.
  • Het Hotel is 24/24 & 7/7 geopend, dit wil zeggen dat het hotel rekent op een team die steeds bereid is om elkaar te helpen. Indien zij je hulp nodig hebben, dan sta je voor hen klaar, zoals zij jou ook zullen helpen indien nodig (dit kan ook in een ander departement zijn).

Profiel

Je kan zelfstandig werken, je bent nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht (De Plopsa Smile). Je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels en afspraken na. Je spreekt Nederlands/Frans, een andere taal is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je reinigt hotelkamers en eventuele publieke ruimte(s) volgens een opgelegd stramien, dit onder leiding van een gouvernante: vervangen van lakens, opmaken van het bed (verversen, toeleggen…), vervangen handdoeken, zeep of shampoo vervangen of aanvullen, reinigen van het sanitair, schoonmaken van vloeren, tapijten, meubilair, decorstukken en ramen…
  • Je kijkt na of de schoongemaakte kamers, sanitair en publieke ruimte(s) conform te interne richtlijnen betreffende presentatie, orde, netheid en hygiëne zijn.
  • Je controleert kritisch de (technische) werking van diverse voorzieningen en installaties in de kamers en signaleert eventuele storingen, tekortkomingen of defecten aan het correcte departement.
  • Je vult de huishoud- of linnenkar aan met de correcte benodigdheden om de efficiëntie te bevorderen.
  • Je brengt het vuile linnengoed jaar de linnendienst of wasserij en controleert de staat van het terugkerende linnengoed.
  • Je helpt, indien nodig, mee bij het ontbijtbuffet of zorgt voor ondersteuning bij koffiebreaks van collega’s.

Profiel

Je hebt kennis van de verschillende poetsmethodes en schoonmaaktechnieken. Je kan zelfstandig werken, je bent discreet en klantgericht. Je bent gemotiveerd, ordelijk en werkt uiterst nauwkeurig. Je hebt kennis van het Nederlands. Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt. Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit). Je kan omgaan met stress, denkt creatief na en komt regels/afspraken na.

Takenpakket

  • Samen met je collega's help je bij de bediening van de hotelgasten in één van de bars/restaurant.
  • Samen met je collega's zal je ervoor zorgen dat de bar helemaal klaar is vóór deze open gaat.
  • Tijdens de openingsuren van de bar zal je instaan voor het bedienen van de gasten, dit wil zeggen: opnemen van bestellingen, bereidingen maken, afrekenen…
  • Je bent dus mede verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat al onze gasten dezelfde unieke ervaring kunnen meemaken.
  • Je zorgt ervoor dat het hotel er steeds proper bij ligt, ook je toegewezen bar zal dus steeds netjes liggen.
  • Na het sluiten van de bar zal je ervoor zorgen dat de voorraden opnieuw zijn aangevuld en dat het leeggoed wordt weggedragen.
  • Je bent flexibel, je werkt bij voorkeur graag tijdens de avond, maar nu en dan eens een ontbijt shift? Geen probleem voor jou!

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je hebt kennis van regels omtrent het onthaal en bediening van gasten. Je beschikt over verschillende serveertechnieken en je hebt danken/wijnkennis. Je kan overweg met voorraadbeheer/stock tellingen. Je kan alle wettelijke HACCP regels en richtlijnen toepassen. Je weet hoe een goede cocktail smaakt maar vooral hoe je deze moet maken. Je kan zelfstandig werken en je bent uiterst nauwkeurig en ordelijk. Je bent een geboren verkopen, je kan discreet en klantgericht zijn. Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderde omstandigheden. Je bent stressbestendig en kan creatief denken. Je komt regels en afspraken na. Nederlands, Frans en Engels is een must, Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je zorgt voor de voorbereiding en bediening van ontbijt, lunch & diner in keuken/buffet.
  • Je zorgt voor een goede en gestructureerde mise-en-place vóór de dienst begint. Wanneer de eerste gasten toekomen sta je mede in voor de bediening en live cooking aan de daartoe voorziene buffetten. Je zal ervoor zorgen dat je werkpost er ten alle tijde proper bij ligt.
  • Je bereidt de gerechten op de correcte wijze.
  • Het keukenteam zorgt voor de waarborging van de kwaliteit van alle maaltijden en gerechten die uit de keuken vertrekken naar alle mogelijke locaties in het hotel.
  • Je werkt bij voorkeur graag tijdens de middag/avond, maar nu en dan een ontbijt/ochtend-shift? Daar heb je geen probleem mee!
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van alle wettelijke- en interne HACCP-regels en richtlijnen.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken, als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen. Je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress, je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Als Ontbijt Medewerk(st)er heb je geen probleem met een wekker die vroeg afgaat. Nog voor de eerste gasten wakker worden ben jij al druk in de weer met het voorbereiden van het ontbijtbuffet. Indien nodig zal je nu en dan ook inspringen tijdens een avondshift.
  • Je staat in voor het bedienen van de gasten tijdens het ontbijt en de lunch.
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat onze gasten een totaalervaring beleven, je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor onze gasten tijdens hun restaurantbezoek.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat het restaurant er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Je zorgt voor het klaarmaken van de roomservice orders en je handelt deze ook af.
  • Seminaries of events in het hotel? Dan zal het ook je taak zijn om ervoor te zorgen dat de gasten steeds voorzien zijn van de nodige versnaperingen en dranken. Voor en na de events zal je ook zorgen voor de opbouw en afbraak van de zalen.
  • Tijdens het uitvoeren van je taken kan je steeds rekenen op de steun van een supervisor en de F&B Manager.
  • Je beschikt over verschillende serveertechnieken
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je zorgt voor het voorbereiden en bediening van ontbijt & lunch in keuken/buffet.
  • Als ontbijtkok heb je geen probleem met een wekker die vroeg afgaat. Nog voor de eerste gasten wakker worden zorg jij al voor de geur van verse koffiekoeken en broden. Op sommige dagen zal je ook meehelpen tijdens een diner, daar heb je natuurlijk geen probleem mee!
  • Je zorgt voor een goede en gestructureerde mise-en-place vóór de dienst begint.
  • Je staat in voor het bedienen van de gasten bij het ontbijt en bij de lunch sta je aan de voorziene buffetten.
  • Afwisselend zal je instaan voor de bereidingen in de keuken of voor de bediening en live cooking aan ons buffet.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat je werkpost er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Je zorgt voor het toepassen van alle wettelijke- en interne HACCP regels en richtlijnen.
  • Je kan gerechten op de correcte wijze bereiden.
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen.

Profiel

Je hebt een diploma kok/keukenmedewerker en je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zowel zelfstandig werken als nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels/afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle info omtrent het hotel.
  • Je werkt in vroege en late shiften en doet hierin de check-in, check-out, je maakt en controleert de reservaties.
  • Je beheert de telefonie en je verzorgt de opmaak van de facturatie en allerlei controlerende en administratieve taken.
  • Je onthaalt onze gasten (Plopsa Smile) en helpt bij eventuele vragen
  • Je zorgt dat de frontdesk er ordelijk bij ligt.
  • Je coördineert de activiteiten van een team.
  • Je controleert toegang en verplaatsing van de personen binnen de organisatie.
  • Je verzorgt alle administratieve taken m.b.t. brieven.
  • Je geeft onze gasten informatie, wijst hen door of begeleid hen naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats.
  • Je raadpleegt gegevens op de computer, daarnaast geef je gegevens in of je werkt deze bij (aanmaken van badges, inschrijving registeren in registers, rapporten opmaken, …).
  • Je verzorgt enkele administratieve taken zoals kopiëren, klasseren, gegevens ingeven, lay-out verzorgen, …
  • Je controleert de kassa afdracht, openstaande rekeningen en betalingsrapporten.
  • Je registreert de reservaties en je actualiseert de bezetting van kamers.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Toerisme en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je bent computerminded en kan goed overweg met de courante programma’s van het Microsoft Office-pakket. Je bent eventueel inzetbaar in het F&B-team. Je hebt oog voor detail en kan creatieve oplossingen aanbieden tijdens het verblijf van de gasten (WOW-factor). Je bent flexibel ingesteld en bent serviceminded. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en je bent commercieel ingesteld. Je kan zowel zelfstanding als in team werken en lastige situaties op een professionele manier aanpakken en oplossen. Weekendwerk schrikken je niet af en je bent flexibel naar andere departementen toe. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van andere talen is uiteraard een pluspunt. Je bent discreet en klantgericht (Plopsa Smile). Stiptheid en verantwoordelijkheidsgevoel: werkplanning wordt steeds gerespecteerd.

Takenpakket

  • Je bent ,samen met je F&B collega’s, medeverantwoordelijk voor de dagelijkse bediening van de hotelgasten in het restaurant of in de bars.
  • Als Restaurantmedewerk(st)er sta je in voor de bediening tijdens de lunch & diner in het restaurant van het hotel. Dit kan ook sporadisch tijdens het ontbijt zijn.
  • Voor de aankomst van de eerste gasten zorg je ervoor dat het restaurant volledig klaar is om open te gaan.
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat onze gasten een totaalervaring beleven, je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor onze gasten.
  • Je zorgt voor het klaarmaken van de roomservice orders en je handelt deze ook af.
  • Je zal er dus steeds voor zorgen dat het restaurant er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Seminaries of events in het hotel? Dan zal het ook je taak zijn om ervoor te zorgen dat de gasten steeds voorzien zijn van de nodige versnaperingen en dranken. Voor en na de events zal je ook zorgen voor de opbouw en afbraak van de zalen.
  • Tijdens het uitvoeren van je taken kan je steeds rekenen op de steun van een supervisor en de F&B Manager.
  • Je hebt kennis van regels omtrent het onthaal en bediening van gasten.
  • Je beschikt over verschillende serveertechnieken.
  • Je kan overweg met voorraadbeheer/stocktellingen.
  • Je kan alle wettelijke HACCP regels en richtlijnen toepassen.

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie. Je kan zelfstandig werken, je werkt nauwkeurig en ordelijk. Je bent discreet en klantgericht. (De Plopsa Smile). Je bent contactvaardig en je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden en werkuren. Je kan omgaan met stress en je komt regels en afspraken na. Nederlands en Frans is een must, Engels/Duits of andere talen is een pluspunt.

Takenpakket

Stages kunnen in de Plopsa Hotel doorgaan op volgende diensten: Onthaal, Operations, F&B,…

Profiel

Je bent een dynamisch persoon met zin voor initiatief, organisatietalent en een vlotte communicator. Voor de administratieve stages vragen we een vlotte kennis van de Nederlandse en Franse taal en een goede kennis van het MS-Office-pakket.

Takenpakket

  • Food & Beverage: word onze nieuwe ‘keuken- en kassa-ambassadeur’ van onze verschillende themarestaurants of bars! Takenpakket: Vriendelijk onthaal, Vlotte bediening, Juiste afrekening van bestellingen, Voorbereiden van maaltijden, Afruim en afwas. Ervaring in de horeca is een pluspunt. Geen ervaring? Geen probleem!
  • Operations: word onze nieuwe medewerker Operations binnen het Plopsa Hotel en bezorg al onze gasten alvast een onvergetelijk verblijf! Takenpakket: Front Office, Housekeeping,...

Profiel

Je bent flexibel en afwisselende uren schrikken je niet af. Je spreekt vlot Nederlands en je hebt een basiskennis van Frans. Ben je minimum 16 jaar en sta je te popelen om ons PlopsaTeam te versterken voor het najaar. Hou je ervan om bij duizenden kinderen een glimlach op hun gezicht te toveren? Dan ben jij onze ster in wording! Bezorg een onvergetelijke dag aan duizenden families!

Takenpakket

  • Je staat in voor de opstart van de keuken in het restaurant, indien nodig stuur je de keukenmedewerkers aan en zorgt ervoor dat alles is voorbereid voor een vlotte service.
  • Als avond kok ben je mede verantwoordelijk voor de mise-en-place en de voorbereiding van de eenvoudige bereidingen.
  • Tijdens de service sta je in voor de bereiding van maaltijden, zorgt ervoor dat alles er verzorgd en afgewerkt uitziet.
  • Je bent verantwoordelijk voor een vlotte service en een propere werkomgeving. Ook leer je om zelf de bestellingen via een elektronisch bestelsysteem in te voerden.
  • Je zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers/studenten de nodige opleiding krijgen en stuurt bij waar nodig.
  • Je staat onze gasten te woord aan het buffet en zorgt voor show cooking in het restaurant.

Profiel

  • Je bent vlot in de omgang, klantvriendelijk en flexibel naar werkuren toe. Je kan proper werken en hebt bij voorkeur minstens twee jaar ervaring als kok in een grootkeuken.
  • Je kan afwisselend ingeschakeld worden in ons à la carte restaurant in het park.
  • Bij moeilijke klanten en in zeer drukke momenten houd je het hoofd koel, kortom, je bent stressbestendig.
  • Je bent Nederlandstalig en je hebt een goede kennis van de Franse taal. Kennis van de Engelse taal is een troef. Hiernaast heb je een goede kennis van de gangbare HACCP-normen.
  • Werken op zaterdag, zondag en feestdagen is voor jou geen probleem.

Takenpakket

  • Als restaurant medewerker sta je in voor de bediening tijdens: lunch &diner in het restaurant van het hotel (dit kan ook sporadisch tijdens het ontbijt zijn).
  • Vóór de aankomst van de eerste gasten, zorg je ervoor dat het restaurant volledig klaar is om open te gaan.
  • Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat onze gasten een totaal ervaring beleven, je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor onze gasten.
  • Klaarmaken van de roomservice orders en deze ook afhandelen.
  • Beleving is alles: je zal er dus steeds voor zorgen dat het restaurant er ten alle tijden proper bij ligt.
  • Seminaries of events in het hotel? Dan zal het ook jouw taak zijn om ervoor te zorgen dat de gasten steeds voorzien zijn van de nodige versnaperingen en dranken. Vóór-en na de events zal je ook zorgen voor de op- en afbraak van de zalen.
  • Tijdens het uitvoeren van jouw taken kan je steeds rekenen op de steun van een supervisor en de F&B manager.
  • Het Hotel is 24/24 & 7/7 geopend, dit wil zeggen dat het hotel rekent op een team die steeds bereid is om elkaar te helpen. Indien zij jouw hulp nodig hebben, dan sta je voor hen klaar, zoals zij jou ook zullen helpen indien nodig (dit kan ook in een ander departement zijn)
  • Kennis van regels omtrent het onthaal en bediening van gasten
  • Verschillende serveertechnieken
  • Kan overweg met voorraadbeheer/stock tellingen
  • Toepassen van alle wettelijke HACCP regels en richtlijnen

Profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma Hotel/Keuken en of je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring achter de rug in een gelijkaardige functie.
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Uiterst nauwkeurig en ordelijk zijn
  • Discreet en klantgericht zijn
  • Klantgerichtheid (De Plopsa smile)
  • Contactvaardig zijn
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Omgaan met stress
  • Regels en afspraken nakomen
  • Plannen (= ordenen)
  • Nederlands en Engels is een must, Frans/Duits of andere talen is een pluspunt
Slechts één bestand.
32 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods.